23:56 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسهیلات بانکی

کاهش 21 میلیارد دلاری وام های خارجی ایران
نماد برتر - از مجموع بیش از ۱۱۴ میلیارد دلار قرارداد عاملیت ارزی صندوق توسعه ملی جهت تامین مالی طرح های مشمول، حدود ۲۱ میلیارد دلار پرداخت قطعی صورت گرفته است.
سهام عدالتی ها فعلا" منتظر وام نباشند / ۵ مرحله ورود شرکت ها به بورس
نماد برتر- مشاور اجرایی سهام عدالت با اشاره به راه‌اندازی سامانه توثیق و لزوم طی ۵ مرحله ورود سرمایه گذاری های استانی به بورس گفت: فعلا نمی‌توان زمانی برای دریافت وام سهام عدالت مشخص کرد.
اسامی دریافت کنندگان ماشین آلات کشاورزی موجود است/افزایش قیمت ۴۰۰ درصدی کذب است
نماد برتر- رئیس مرکز مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: اسامی تمام کسانی که تراکتور دریافت کرده اند با کد ملی و پلاک راهنمایی و رانندگی موجود است و آمادگی انتشار آنها را نیز داریم.
چادرملو با بزرگترین بانک حاضر در بورس تفاهم نامه دو ساله امضاء کرد
نماد برتر- چادرملو و بانک تجارت تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با اعتبار دو ساله در قبال تمرکز فعالیت های پولی و بانکی و انتقال بخشی از حساب ها به بانک امضا کردند.
تجدید ارزیابی «باما» پس از خرج سود انباشته
نماد برتر- در حالی که مدت بسیار کوتاهی از ثبت افزایش سرمایه 900 درصدی «کاما» از محل سود انباشته می‌گذرد، این شرکت به سرعت در به تجدید ارزیابی تمام دارایی‌های خود زده است.
دسته چک‌های جدید از ماه آینده توزیع می‌شوند
نماد برتر- در راستای اجرای گام به گام قانون جدید چک، صدور چک در وجه حامل از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ و در دسته چک‌های جدید ممنوع بوده و کارسازی برگه‌های چک‌ که پیش از تاریخ ۱۳۹۹.۱۰.۲۰ به مشتریان ارائه‌ شده است، به روال سابق صورت می گیرد.
اختصاص ۱۷۰ میلیون یورو برای طرح‌های اولویت‌دار صنعت آب و برق
نماد برتر- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو با اشاره به اولویت‌های وزارت نیرو در توزیع اعتبارات عمرانی صنعت آب و برق در لایحه بودجه ۱۴۰۰، گفت: حدود ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای وزارت نیرو و واحدهای زیرمجموعه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.
رفع یکساله محدودیت‌های ناشی از چک برگشتی برای بنگاه‌های اقتصادی
نماد برتر- بانک مرکزی براساس مفاد قانون صدور چک با هماهنگی وزارت صمت و استانداری‌های سراسر کشور، رفع محدودیت‌های ناشی از چک برگشتی برای بنگاه‌های اقتصادی را به مدت یک سال اجرایی کرد.
جریان شفاف اطلاعات؛ عاملی موثر در بازگشت اعتماد عمومی به بازار/ عملکرد مثبت شرکت‌ها در ۶ماه نخست سال
نماد برتر- جعفر جولا: «نگاهی اجمالی به گزارش­‌های شش‌­ماهه نخست سال جاری نشان از عملکرد نسبتاً مناسب شرکت‌ها از منظر سودآوری و فروش به ­ویژه در شرکت‌­های صادرات محور دارد»
شیرین کامی «دالبر» به دست حسابرسان
نماد برتر- گزارش حسابرسی شده شرکت البرز دارو با رشد سودآوری نسبت به گزارش حسابرسی نشده منتشر شد.
کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد
نماد برتر- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با حضور مستمر در کمیته‌های ستاد ملی کرونا، کارگروه تهیه بسته حمایتی صنوف آسیب دیده در اتاق اصناف ایران تشکیل شد.
بودجه هنگفت مسکن را بخش خصوصی تامین می کند
نماد برتر- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بودجه های دولتی صرفا برای پرداخت یارانه های بخش مسکن پرداخت می شود گفت: مسکن نیاز به منابع بسیار بالایی دارد که با بودجه های دولتی قابل تامین نیست و از طریق بخش خصوصی محقق می شود.
چهار مصوبه اقتصادی جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا
نماد برتر- معاون اقتصادی رییس جمهور ، نتیجه جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که با چهار تصمیم اقتصادی همراه بود را اعلام کرد.
ابهام بانک مرکزی برطرف شد
نماد برتر- معاون گردشگری از رفع ابهام برای بانک مرکزی در خصوص مهلت دادن به فعالان گردشگری برای بازپرداخت اقساط بانکی تا پایان سال ۱۳۹۹، خبر داد.
بانکها دست کارآفرینان را بگیرند
نماد برتر- یک فعال حوزه کار بر لزوم فراهم کردن بستر کسب و کار برای کارآفرینان تاکید کرد و گفت: باید قدر کسانی که سرمایه های خود را به عشق وطن در تولید به کار گرفته اند، بدانیم.